středa 24. srpna 2016

RECENZIA: Kokosové produkty od VirginCoconut


Dobré ránko prajem 
Možno už z mojich receptov viete, že veľmi často používam pri pečení kokos a kokosové produkty. 
Dnes Vám preto prinášam recenziu na produkty Virgin Coconut, ktoré som v poslednom čase testovala vo svojich receptoch. Keďže som veľký milovník kokosu, vedela som, že u mňa nájdu široké využitie 👍
Postupne ich "rozoberiem" všetky, spolu s tipmi, ako ich môžete využiť. Všetky nižšie spomínané produkty nájdete na tomto e-shope. Hromadne za všetky však môžem povedať, že výrobky sú naozaj kvalitné a všetky v bio kvalite.
A pri nákupe nad 40 eur je doprava zadarmo 

Kokosová múka 

Kokos sa snažím pridávať do väčšiny receptov, nielen kvôli chuti, ale aj krásnej vôni. Často som používala kokos strúhaný, ale pre jemnejšiu konzistenciu cesta je vhodnejšia kokosová múka. Používam ju teda najmä do cesta (často dávam kombináciu vločiek s touto múkou, prípadne kombináciu 2 rôznych druhov múk), ale tiež sa dá prisypať samotná aj do jogurtu/tvarohu, pri príprave nepečených dezertov, na zahustenie krému apod. Vyskúšajte sami!
Kúpite TU


Kokosové mlieko 

Kokosové mlieko som už viackrát skúšala. Mala som už rozličné značky, niektoré boli ok, iné príliš riedke, bez chuti a vône, resp. s takým "kovovým" nádychom od plechovky. Virgin Coconut mlieko mi však naozaj zachutilo, nielen chuť, ale aj vôňa a konzistencia - to sú tie 3 najdôležitejšie vlastnosti.
A ako ho využiť? Možností je veľmi veľa. Ja ho primiešavam do tvarohu alebo jogurtu, pridávam k ovsenej kaši, do kávy namiesto obyčajného mlieka, alebo do rôznych krémov pri pečení, na nepečené studené dezerty.
Dokonca som vyskúšala aj slanú variantu s mäsom, ktorej som sa pôvodne bála, ale pochutila som si tiež, aj keď prednosť majú u mňa stále sladké kokosové jedlá.
Kúpite TU

Kokosový nektár 

Kokosový nektár bol pre mňa tiež novinka. Ako už asi viete, biely cukor na osladenie nepoužívam už roky. Sladím buď umelými sladidlami, alebo stéviou. Niektorí však túto umelú chuť nemajú radi (napr. moja mama vždy vycíti, keď do koláča nakvapkám stéviu).
Preto som rozmýšľala, aké iné zdravé náhrady cukru by mohli slúžiť ako sladidlo a zároveň by mali príjemnú chuť. 
Tento nektár z kokosových kvetov je dosť sladký, preto stačí naozaj malé množstvo a perfektne Vám osladí prakticky čokoľvek - či už koláč, kašu, lievance...
Kúpite TU

Kokosový panenský olej

Ďalší výrobok, ktorý pravidelne používam. Či už do pečenia, alebo aj pri príprave ostatných jedál. Kokosový tuk patrí medzi tuky, ktoré dobre znášajú aj vysoké teploty, takže "kokosák" môžete bez problémov používať aj k tepelnej úprave. Môžete na ňom opekať palacinky, vajíčka, čokoľvek. 

A posledné 2 testované produkty sú už "nekokosové".

Výberový Bio cejlónsky zelený čaj

Každé každučké ráno pijem čaj. Nikdy nepijem ráno kávu, nikdy nepijem ráno obyčajnú vodu, pijem zelený čaj. Zelený čaj nikdy nesladím, mám rada horkastú chuť - ideálne k raňajkám sladkým, skvelo sa potom tie chuti dopĺňajú  Aj keď väčšinou používam vrecúškový, občas si rada dám práve takýto sypaný, chuť a aróma je ako 100 a 1, fakt je cítiť ten rozdiel. Čaj je však silno aromatický, takže Vám stačí dať naozaj malé množstvo. Prvý krát som nasypala veľa a čaj bol až príliš horký, takže pozor na to!
Kúpite TU

Bio mletá vanilka

Posledným recenzovaným produktom je vanilka, ktorú som nikdy predtým nezvykla používať. Vždy som dávala do pečenia vanilkovú arómu,(takú tekutú v malej fľaštičke). Ale na to, aby vanilka vôbec bola v koláči cítiť, som jej musela dať aspoň polovicu. Alebo vanilkové flavdrops, ktoré síce pekne osladia, ale tá vôňa nie je až taká výrazná. Takže pre naozaj príjemnú vanilkovú arómu už používam túto mletú vanilku.
Kúpite TU


Tak a prvá recenzia na blogu je za nami. Ak by ste mali záujem o recenziu na iné výrobky, ktoré jem a kupujem, kľudne mi dajte vedieť.

Pre dnešok sa s Vami lúčim, majte sa.

Danka Sali 




Žádné komentáře:

Okomentovat