středa 14. prosince 2016


8 tipov na fitness vianočné darčeky

Ahoooj všetci!

Kto si necháva nákup vianočných darčekov na poslednú chvíľu ako ja? Kto ešte nemá nič kúpené? :D

Ja osobne som prvý darček kúpila v pondelok a ďalšie 2 včera, ale stále mi toho dosť chýba (sebe som však nakúpila už celkom dosť, mala by som sa hanbiť :D)

Väčšinou mávam problém vymyslieť niečo, čo by toho druhého človeka potešilo a zároveň mu to bolo aj k úžitku :) Ak máte vo svojom okolí fitness nadšencov, či už kamaráta, priateľa, brata/sestru.. kohokoľvek, kto žije trošku zdravým životom, a neviete čo mu kúpiť, tak mám tu pre Vás zopár tipov, ktoré by sa hodili ako vianočný darček :)



1. Fit diár
Darček vhodný pre kohokoľvek, kto má rád poriadok vo veciach, rád si plánuje svoje činnosti (jedlo, aktivity...). Vďaka Fit diáru budete mať všetky Vaše aktivity zaznamenané a môžete si ich spätne prezerať, či vopred plánovať. (Autorka: Lucia Wagnerová)


Výsledek obrázku pro fit diár lucia wagnerová

2. Fit náramky
Elegantný originálny náramok, vďaka ktorému Váš priateľ môže reprezentovať svoj životný štýl. Na výber je mnoho farieb, verím, že si určite nejaký vyberiete na stránke Fit náramky - TU
Určite je to jeden z tých darčekov, ktorým nič nepokazíte - náramok sa predsa hodí na každú ruku.
A POZOR! Na mojom instagrame práve prebieha súťaž o Fit náramok podľa vlastného výberu - trvá až do nedele, takže stále máte čas sa zapojiť, možno sa šťastie usmeje práve na Vás :)




3. Výživové poradenstvo (chudnutie, udržovanie, naberanie)
Viete o niekom, kto sa márne snaží zhodiť prebytočné kilogramy? Alebo o niekom, kto by sa rád stravoval správne, ale nemá poňatia koľko čoho jesť? Ale chce naberať svaly a nevie ako na to? Kontaktujte ma, napíšte mi svoj návrh, čo by ste odo mňa potrebovali a dohodneme sa. Jedálniček na mieru objednaný do konca decembra získate so zľavou 20%. V prípade, že si objednáte jedálničky 2, tak druhý dostanete so zľavou 50%.






4. Slúchadlá (s držiakom za uši)
Viete si predstaviť cvičiť bez hudby? Ja osobne nie. Či už pri dvíhaní činiek, pri behu, alebo pri akejkoľvek fyzickej aktivite potrebujem poriadny nakopávač v podobe hudby :D A pri behu najviac neznášam, keď mi každú chvíľu sláchadlá vypadávajú z uší. Preto mám takéto s držiačikom, ktoré mi len tak nespadnú. Na nete je množstvo druhov, značiek, niektoré isto vyberiete :)
Ja mám tieto, čo vidíte na obrázku, kúpite TU
Výsledek obrázku pro sluchátka s držákem za uši

5. Výživové doplnky - kto nerozumie výžive
Pokiaľ o výžive už niečo viete, je Vám asi jasné, že okrem zdravej stravy je niekedy potrebné dodať telu aj nejaké tie doplnky naviac. Či už vitamíny, minerály, proteíny, kĺbovú výživu, bcaačka..
Ak sa vo výžive trochu orientujete a máte vo svojom okolí niekoho, kto sa v nej ešte toľko nevyzná, myslím, že vhodný výživový doplnok by mohol byť vhodný darček :)
Ak potrebujete poradiť čo a ako, napíšte mi do komentáru, na mail alebo sa ma opýtajte na asku :)


Výsledek obrázku pro dietary supplements


6. Knihy o výžive
Myslím, že takýto darček poteší všetkých milovníkov fitness, ktorí sa radi vzdelávajú, ale tiež aj úplných nováčkov, ktorí výžive zatiaľ veľmi nerozumejú a môžu sa tak aspoň niečo naučiť.
Kníh, ktoré by som mohla odporučiť, je naozaj veľa, tak vyberiem takú novšiu (z roku 2016) od RNDr. Petra Fořta - "K čemu jsou diety"



7. Permanentka do fitka
Darček vhodný pre kohokoľvek vrátane lenivcov, ktorí práve s cvičením začali, potrebujú do začiatkov trochu motivácie a mohli by mať tendenciu skĺznuť k starému životnému štýlu a ničnerobeniu. Ak im kúpite permanentku na mesiac/3 mesiace/pol roka (podľa Vašich finančným možností), je väčšia šanca, že darček od Vás budú chcieť využiť a nenechajú ho prepadnúť. A po nejakom čase ich to možno začne baviť a začnú si permanentky kupovať pravidelne.


8. Pomôcky na cvičenie
Ja som si minulý rok kúpila takéto závesné pásy, niečo ako TRX, ktoré pri cvičení celkom často využívam. Dajú sa s nimi precvičiť všetky možné svalové skupiny tela :) Tieto mám z Lidlu, za nejakých 15 eur, ale určite zoženiete aj kdekoľvek na nete :) 



To je odo mňa všetko. Viac tipov nemám a čudujem sa, že som zvládla toľko toho vymyslieť. Zvyčajne mám problém prísť na 1-2 nápady :D (Keď ide o darčeky pre druhých, sebe vymyslím vždy ľahko :D). 

Ďalší článok, ktorý plánujem napísať a pridať ho ešte pred Vianocami, bude niečo trošku o mne, o tom, aký budem mať cez Vianoce režim, čo sa týka jedla/cvičenia a tak celkovo. Prípadne pridám zopár tipov, ako si Vianoce užiť (a mám na mysli užiť atmosféru, ale aj dobré jedlo :D - a nepribrať z toho 10kg za týždeň) :)

Želám Vám krásne Vianoce :)
Danka Sali

Žádné komentáře:

Okomentovat